Založ si blog

Archív: apríl, 2019

Podpora tvorby

V posledných dňoch našla som si čas, sledovaniu tvorby iných sa venovať. Zistila som koľko krásy človek vytvoriť dokáže, či už niečo maľuje, vyrába, alebo napíše. Objavila som veľa diel nádherných, obdivovala prácu ľudí šikovných. Voľakedy dávno nemala som čas, niečo podobné veru sledovať, a už vôbec nie, niečo také lajkovať. Dnes objednala by som si kopec […]

Pokračovanie článku

Dieťa

Milé moje dieťa, si stredobodom môjho sveta. Milujem ťa nekonečne, moja láska bude trvať večne. Moja choroba ťa zastihla v najhoršom období, prosím ver mi však, že sa to zastaví. Tvoja puberta s tebou teraz zametá, počúvať dospelých, tvoj rozum odmieta. Moje rady do života ťa nezaujímajú, ja však verím, že raz budeš mať moju knižku prečítanú. Píšem to všetko […]

Pokračovanie článku

Odmietnutie

Koľko krát za deň rozmýšľame, či vhodné oblečenie na sebe máme, či by niekto išiel s nami do kina, alebo si sadnúť na pohár vína. Očakávame, že nás pozve sám, alebo pekné šaty pochváli nám. Rozmýšľame o sebe či sme dosť dobrí, či sme vôbec svojich priateľov hodní. Či budú sa im páčiť naše nápady, alebo budú na nás hľadať závady. Veľakrát sa […]

Pokračovanie článku

Dnešný svet

V dnešnom svete je to tak, veľmi veľa toho chceme mať. Naháňame sa za peniazmi, chceme byť dokonale krásni. Pretekáme sa, kto krajšie auto bude mať, chceme mať lepší dom, ako náš kamarát. Všetkým naokolo dokonalí sa chceme zdať, pokoj v duši však aj tak nevieme nájsť. Riešime koľko lajkov na fotku sme dostali, ľuďom do očí však pozerať sme sa prestali. Nepozeráme […]

Pokračovanie článku

Šťastie

Od malička na správny deň som čakala, o šťastí moja myseľ neustále snívala. Nevedela sa dočkať, kedy bude ten správny deň, keď pekné šaty na seba si oblečiem. Odkladala na neskôr svoje šťastie, chcela byť krásna, keď vyrastiem. Verila som, že ono zvonka prichádza, netušila, že v mojom vnútri sa nachádza. Myslela si že príde, keď prekonám veľa prekážok, mala […]

Pokračovanie článku

Úsmev

V mojom živote veľa starostí som riešila, veľmi často som sa na svet mračila. Na čele sa mi urobili dve vrásky, no veru, nie je to znak žiadnej krásky. Pre tieto vrásky nebola som veľmi obľúbená, tí, čo ma nepoznali, mysleli si, že som namyslená. Moji známi prezývku vidlička mi dali, ale aj tak veľké pochopenie pre mňa mali. Vedeli, že sa mračím, lebo v mysli riešim […]

Pokračovanie článku
Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

Teroristický útok si objednali Ukrajinci a máme dôkaz, tvrdí Moskva. USA: Nezmysel. Islamisti zas a znova priznali zodpovednosť

28.03.2024 16:36

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

ONLINE: Takmer 100 dronov a rakiet. Masívny ruský útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

ONLINE: Takmer 100 dronov a rakiet. Masívny ruský útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

Sebavedomý Korčok a rétor Pellegrini. Podpora neúspešných kandidátov sa nesmie preceňovať, hovorí po dueli politológ

28.03.2024 19:30

Kandidáti majú za sebou druhý duel. V čom vynikol Korčok a v čom Pellegrini?

Ivana Debrecéniová

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 28213x
Priemerná čítanosť článkov: 2015x

Autor blogu

Kategórie