Založ si blog

Šťastie

Od malička na správny deň som čakala,
o šťastí moja myseľ neustále snívala.
Nevedela sa dočkať, kedy bude ten správny deň,
keď pekné šaty na seba si oblečiem.

Odkladala na neskôr svoje šťastie,
chcela byť krásna, keď vyrastiem.
Verila som, že ono zvonka prichádza,
netušila, že v mojom vnútri sa nachádza.

Myslela si že príde, keď prekonám veľa prekážok,
mala som príliš veľa nezodpovedaných otázok.
Chcela som ho niekde vonku nájsť,
verila, že budem šťastná,
keď všetko budem mať.

Dúfala, že čaká na mňa za najbližším rohom,
chcela aby stretlo ma,
s novopostaveným domom.

Dnes viem, že šťastný je ten,
čo bez bolesti ráno vstane z postele,
ten, čo pocíti radosť,
keď slniečko sa na neho usmeje.

Šťastie je, keď máme dostatok jedla na stole,
šťastnými nás robia iba naše postoje.

Pochopila som, že práve dnešný deň je ten správny,
nie ten budúci, alebo ten dávny.
Preto teraz s vďačnosťou na nohy vstávam,
a pekné šaty práve dnes, na seba si dávam.

Nikdy nevieme čo zajtra postretne nás,
práve dnes je na šťastie ten správny čas.

Autor: Ivana Debrecéniová

Nemocničný denník – deň tretí

05.09.2020

Nemocničný denník – deň tretí Upozornenie: môj denník je písaný realisticky podľa skutočných udalostí. Sú v ňom opisované konkrétne vyšetrenia a časti tela o ktorých pre niekoho môže byť čítanie nepríjemné. Píšem ho však preto, aby sa tí, ktorých niečo podobné čaká, vedeli pripraviť a tiež, ako príbeh do pripravovanej knihy. Ráno som sa zobudila až o [...]

Nemocničný denník – deň druhý

26.08.2020

O piatej ráno som sa zobudila na brutálnu bolesť medzi lopatkami. No veru posteľ mám polohovateľnú na milión spôsobov, ale keďže tu môžem iba sedieť a ležať, chrbátik si to riadne odniesol. Pokúsila som sa teda rozcvičiť, a bola celkom rada, že som sa zobudila tak skoro, pretože som dúfala, že aspoň stihnem svoju rannú hygienu tak, aby ma pri tom nikto nevyrušoval. [...]

Nemocničný denník – deň prvý

23.08.2020

Prvý deň v nemocnici sa neudialo vlastne vôbec nič. Ak nepočítame medzi vyšetrenia meranie teploty a tlaku. Zobrali mi zdravotnú kartu so všetkými doterajšími vyšetreniami a liečbami, odovzdali mi kľúče od izby, a podstrčili dotazník, v ktorom som mala vypísať presne to isté, čo bolo v karte, ale asi vlastnými slovami. 🙂 Aj keď mi už otázky ohľadom mojich diagnóz, [...]

UA Vojak / UA Armáda / Bachmut / Doneck /

ONLINE: Hlasovanie o pomoci Ukrajine v USA oddelia od balíka pre Izrael

16.04.2024 06:10

O vojenskej pomoci pre Ukrajinu a Izrael sa nebude v americkej Snemovni reprezentantov hlasovať spolu, ale oddelene. Časť pomoci budú pôžičky.

Irán, Izrael

Izrael verzus Irán: ako môže vyzerať odveta? + graf

16.04.2024 06:00

Irán bol cez víkend na Izrael schopný vypáliť okolo 350 dronov a balistických a riadených striel. Aká by mohla byť odveta židovského štátu?

macron

Svetoví darcovia prisľúbili Sudánu pomoc vo výške dvoch miliárd eur. Už rok tam zúri občianska vojna

15.04.2024 23:46

Macron to oznámil na záver medzinárodnej konferencie v Paríži. Jej cieľom bolo získať podporu pre Sudáncov.

Ivana Debrecéniová

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 28256x
Priemerná čítanosť článkov: 2018x

Autor blogu

Kategórie