Založ si blog

Dnešný svet

V dnešnom svete je to tak,
veľmi veľa toho chceme mať.
Naháňame sa za peniazmi,
chceme byť dokonale krásni.

Pretekáme sa, kto krajšie auto bude mať,
chceme mať lepší dom, ako náš kamarát.
Všetkým naokolo dokonalí sa chceme zdať,
pokoj v duši však aj tak nevieme nájsť.

Riešime koľko lajkov na fotku sme dostali,
ľuďom do očí však pozerať sme sa prestali.
Nepozeráme sa ani na svet okolo,
neteší nás, že slnko zase dnes svietiť začalo.

Nemáme radosť z toho, že dnes je krásny deň,
tešiť sa z maličkostí je pre nás iba sen.

Skúsme aspoň občas ísť von na prechádzku,
pocítiť k čerstvému vzduchu lásku.
Nechať na seba svietiť slniečko,
stačí iba úplne na krátko.

Zrazu budeme počuť vtáčiky štebotať,
a hneď väčšiu radosť zo života budeme mať.
Cestou možno stretneme niekoho známeho,
a keď mu skúsime povedať niečo milého,

úsmev mu to na tvári tiež vyčarí,
tento dobrý pocit veru nič nestojí.
Nedá sa kúpiť za peniaze,
každý ho vo vlastnej mysli nesie.

Už len pár dní a môžeme si sadnúť na lavičku,
na terase budeme piť kávu v krátkom tričku,
vtedy stačí sa na krásu okolo seba pozerať,
ako kvitnú stromy budeme môcť sledovať.

Verte, že práve takto sa dá radosť zo života nájsť,
nie je dôležité sa stále za niečím naháňať.

Autor: Ivana Debrecéniová

Nemocničný denník – deň tretí

05.09.2020

Nemocničný denník – deň tretí Upozornenie: môj denník je písaný realisticky podľa skutočných udalostí. Sú v ňom opisované konkrétne vyšetrenia a časti tela o ktorých pre niekoho môže byť čítanie nepríjemné. Píšem ho však preto, aby sa tí, ktorých niečo podobné čaká, vedeli pripraviť a tiež, ako príbeh do pripravovanej knihy. Ráno som sa zobudila až o [...]

Nemocničný denník – deň druhý

26.08.2020

O piatej ráno som sa zobudila na brutálnu bolesť medzi lopatkami. No veru posteľ mám polohovateľnú na milión spôsobov, ale keďže tu môžem iba sedieť a ležať, chrbátik si to riadne odniesol. Pokúsila som sa teda rozcvičiť, a bola celkom rada, že som sa zobudila tak skoro, pretože som dúfala, že aspoň stihnem svoju rannú hygienu tak, aby ma pri tom nikto nevyrušoval. [...]

Nemocničný denník – deň prvý

23.08.2020

Prvý deň v nemocnici sa neudialo vlastne vôbec nič. Ak nepočítame medzi vyšetrenia meranie teploty a tlaku. Zobrali mi zdravotnú kartu so všetkými doterajšími vyšetreniami a liečbami, odovzdali mi kľúče od izby, a podstrčili dotazník, v ktorom som mala vypísať presne to isté, čo bolo v karte, ale asi vlastnými slovami. 🙂 Aj keď mi už otázky ohľadom mojich diagnóz, [...]

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Ivana Debrecéniová

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 28211x
Priemerná čítanosť článkov: 2015x

Autor blogu

Kategórie