Myšlienka

8. mája 2019, Ivana Debrecéniová, Nezaradené

Myšlienka veľkú silu má,
veľa o tvojom živote vypovedá.
Ak myslíš na to, že sa stane niečo zlé,
vesmír ťa ochotne poslúchne.

Presne tak isto to funguje aj opačne,
každý deň to vidím úplne jednoznačne.
Preto sa práve pokúšam o zmenu,
moje odhodlanie má veľkú cenu.

Rozhodla som sa záväzok si dať,
že chcem iba pekné myšlienky
zo svojho batohu vyťahovať.

Moc mojej myšlienky je veľmi silná,
preto musí to byť práca pilná.
Pracovať krôčik po krôčku,
a správne slová
vyťahovať z batôžku.

Prišla som však na to,
že batôžtek nie je dosť pevný,
a aj keď bol pre mňa veľmi cenný,
postavila som radšej domček z pevnej ocele,
nie nenájdete v ňom žiadne postele.

Sú v ňom myšlienky na zdravie, šťastie a lásku zavreté,
dvere nechávam slabúčko zapreté.
Aby sa ľahko vyberali,
a postupom času aj sami vykúkali.

Samozrejme, že podľa môjho starého návodu,
myšlienky smútku, neistoty a strachu
pokúšajú sa otvárať moju slabučkú závoru.

Preto som na dom pripevnila hromozvod,
od neho odrazí sa všetko, čo by zas mohlo spôsobiť
ten nepríjemný myšlienkový pochod.

Teraz sa cítim oveľa silnejšia,
viem, že moja premena bude rýchlejšia,
preto ak zlých myšlienok chcete sa zbaviť,
rozhodnite sa svoj vlastný domček si spraviť.

Autor: Ivana Debrecéniová