Založ si blog

Nitrianska nemocnica

V posledných dňoch na mňa zo všetkých strán číhajú správy o nitrianskej nemocnici.
Články, vtipy, poznámky a komentáre, ktoré vo mne vyvolávajú túžbu vyjadriť sa.
Mne totiž v nitrianskej nemocnici zachránili život a som im vďačná za to, že ma momentálne nič nebolí.
Pred ôsmimi mesiacmi doktori práve v tejto nemocnici strávili nad mojím telom 6 hodín a kontrolovali centimeter po centimetri každú časť môjho vnútra, aby mi vyoperovali všetky rakovinové metastázy. Bez ich precíznosti, by som tu už dnes nebola.
Rozmýšľala som už dávnejšie nad ďakovným listom pre nich, a práve dnes na to vidím najvhodnejšiu príležitosť.
Nechcem tým ani náhodou zľahčovať problém ktorý nastal, a ospravedlňujem sa všetkým, ktorým
v tejto nemocnici akýmkoľvek spôsobom ublížili, alebo nepomohli.
Samozrejme, že sa to nemá stať, a že z toho treba vyvodiť dôsledky.
Ale prekáža mi to, ako sa v dnešnej dobe všade rieši iba zlo.
Neverím, že v tejto nemocnici zachránili život iba mne. Nikde som však nenašla zmienku od nijakého spokojného pacienta. Nikoho som nevidela riešiť týždeň správu o niekom, komu bol život zachránený a vyjadrovať svoju vďaku a pokoru.
Nerozumiem kam sa rúti tento svet so všetkými negatívnymi správami, frfľaním, ohováraním a vyžívaním sa v zlých správach. Zaujímalo by ma, či sa nájde niekto ďalší, kto pod mojím článkom dokáže nitrianskej nemocnici poďakovať za záchranu svojho života.
Ja lekárom z tejto nemocnice týmto textom zo srdca ďakujem.

10.05.2019
Ivana Debrecéniová

Nemocničný denník – deň tretí

05.09.2020

Nemocničný denník – deň tretí Upozornenie: môj denník je písaný realisticky podľa skutočných udalostí. Sú v ňom opisované konkrétne vyšetrenia a časti tela o ktorých pre niekoho môže byť čítanie nepríjemné. Píšem ho však preto, aby sa tí, ktorých niečo podobné čaká, vedeli pripraviť a tiež, ako príbeh do pripravovanej knihy. Ráno som sa zobudila až o [...]

Nemocničný denník – deň druhý

26.08.2020

O piatej ráno som sa zobudila na brutálnu bolesť medzi lopatkami. No veru posteľ mám polohovateľnú na milión spôsobov, ale keďže tu môžem iba sedieť a ležať, chrbátik si to riadne odniesol. Pokúsila som sa teda rozcvičiť, a bola celkom rada, že som sa zobudila tak skoro, pretože som dúfala, že aspoň stihnem svoju rannú hygienu tak, aby ma pri tom nikto nevyrušoval. [...]

Nemocničný denník – deň prvý

23.08.2020

Prvý deň v nemocnici sa neudialo vlastne vôbec nič. Ak nepočítame medzi vyšetrenia meranie teploty a tlaku. Zobrali mi zdravotnú kartu so všetkými doterajšími vyšetreniami a liečbami, odovzdali mi kľúče od izby, a podstrčili dotazník, v ktorom som mala vypísať presne to isté, čo bolo v karte, ale asi vlastnými slovami. 🙂 Aj keď mi už otázky ohľadom mojich diagnóz, [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Ivana Debrecéniová

Štatistiky blogu

Počet článkov: 14
Celková čítanosť: 28210x
Priemerná čítanosť článkov: 2015x

Autor blogu

Kategórie